Politica de retur

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanta: Nr. 34/2014
Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
PFA-urile și persoanele juridice nu beneficiaza de prevederile privind retragerea din contract in acord cu O.U.G. 34/2014 actualizata, nu beneficiază de dreptul de retur indiferent de modalitatea de achiziție (comandă online, livrare sau ridicare din depozit).
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Nu se acceptă returul produselor de Ingrijire personala daca au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protecție a sanatatii clientilor sau din motive de igiena.
Nu se accepta returul produselor desigilate,probate/testate sau cu ambalajul deteriorate.
 
Renunțarea la cumpărare va implica returnarea produsului în termenul specificat (14 zile calendaristice), cu toate accesoriile și/sau consumabilele aferente, impreuna cu o copie dupa factura si Certificatul de garantie in original. Toate componentele produsului NU trebuie să prezinte urme de deteriorare (zgarieturi, lovituri), de uzură sau de consum și vor fi verificate în service pentru a determina integritatea acestora. Nu vor fi acceptate produse care prezinta seriile sterse complet sau partial, urmele unor socuri electrice. In caz contrar, Vânzătorul isi rezerva dreptul de a refuza returul sau de a percepe o taxa de aducerea produselor la starea de vandabilitate ( daca produsul permite acest lucru ). Rambursarea integrala a valorii produsului se va face catre Cumpărător in termen de maxim 14 zile calendaristice din momentul primirii de catre Vânzător a notificării Cumpărătorului de denunțare unilaterală a contractului.
Rambursarea integrala se va face dupa ce produsul va trece de verificare tehnica a departamentului service (fara urme de deteriorare, de uzură sau de consum, in ambalajul original).
În urma primirii de către Vânzător a notificării de denunțare unilaterală a contractului de către Cumpărător, condiționat de returnarea produsului (fara urme de deteriorare, de uzură sau de consum, in ambalajul original) se va rambursa Cumpărătorului valoarea încasată pentru produsul în cauză, în termen de 14 de zile calendaristice, cu reținerea costurilor aferente returnarii mărfii ( costurile de transport tur-retur).
Vânzătorul are dreptul să solicite daune interese Cumpărătorului, în condițiile legislației aplicabile, atunci când consideră că acțiunile Cumpărătorului au fost cu rea intenție. Vânzătorul își rezervă dreptul să refuze returul în cazul în care Cumpărătorul abuzează de politica privind renunțarea la cumpărare.
Dacă produsele se dovedesc nefunctionale in primele 24 de ore de la receptia lor .Cumparatorul poate reclama acest lucru in termen de maxim 24 de ore de la data receptiei si poate solicita returnarea produsului in vederea inlocuirii cu un produs nou . Receptia la cumparator este valadita in momentul emiterii chitantei de predare-primire emisa de societatea de transport/curier . Daca produsul nu mai este pe stoc, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrala a contravalorii.
Vă rugăm să verificați integritatea fizică a coletelor și produselor în momentul primirii lor, în prezența curierului și să solicitați întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor în cazul în care coletul sau produsul prezintă urme de deteriorare.
Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.

COMANDA SPECIALA 
Produsul a fost adus pe baza de "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandate de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului sau produse comandate personalizate , dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.)
In cazul retragerii Cumparatorului dupa plata avansului, cumparatorul pierde valoare avansului considerănd că acțiunile Cumpărătorului au fost cu rea intenție

În cazul în care nu există neconformități, iar produsele îndeplinesc toate condițiile de retur menționate mai sus,Storedent SRL va proceda la întocmirea documentelor financiar-contabile aplicabile, în conformitate cu prevederile legale (factura de retur/avans, , dispoziție de plată, chitanță) ,acestea pot dura 2-5 zile lucratoare. Datele cu caracter personal necesare întocmirii documentelor mai sus menționate fac referire la: nume, prenume, domiciliu, cont bancar, după caz.
În cazul în care nu dorești să furnizezi aceste date, returnarea produselor nu este posibilă chiar dacă se încadrează în condițiile de retur mai sus prezentate, întrucât nu ne putem conforma legislației din domeniul fiscal.

Prin plasare comezilor pe site-ul magstom.ro înseamnă ca ai citit și ai fost de acord cu politica noastră privind returul.